ourfamily

Alla inlägg den 24 mars 2015

Av Sandra - 24 mars 2015 08:58

Igår när tindra slutat skolan så åkte vi på BVC och meya fick sin spruta. Lillhjärtat vart jätte ledsen. Tur älsklingen kunde komma ifrån jobbet och följa med. Lättast för han att hålla i henne och jag får trösta sen. Idag har hon feber :( <3 nyss fått en Alvedon och sova lite så kanske hon blir piggare. Hon var iaf pigg nog att försöka hålla storasyster hemma haha. Hon stal hennes skolpåse och sprang iväg o skratta när tindra försökte ta tillbaka den. När tindra väl kom utanför dörren så gick meya och hämtade sina skor, gav dom till mig och satte sig på rumpan :p så jag gjorde som jag vart "ombedd" och tog på henne skorna. Sen spatserade el hyper glad tjej fram till dörren. Hehe nä ut ska vi inte. Tog med henne till fönstret istället för att kolla på syrran på skolgården :) funkade ju det med! Sen kom tommie för att hämta nycklarna till studion och pimpla kaffe.
Idag vet jag inte alls vad vi ska göra. Får ta det lugnt om meyas feber sitter i iaf. Ikväll ska jag jobba en sväng.


Våra vackra underbara små hjärtan <3

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards