ourfamily

Alla inlägg den 11 mars 2015

Av Sandra - 11 mars 2015 10:45

Nu till morgon har jag passat på att städa lite. Är i princip bara lite disk kvar att plocka in i maskin sen är jag klar. Håller på och lägger meya nu så ska jag hoppa in i duschen. När hon vaknar blir det lunch och sedan vänta tills skrutten kommer hem från skolan. Hon ska på miniorerna idag och jag ska iväg och storhandla. Behöver massa grejjer hem sen måste jag ju handla till meyas 1 års kalas :D herregud vad tiden går fort! På fredag fyller vi år! Tyckte vi nyss var på förlossningen haha. Vet inte om vi ska baka en tårta eller köpa en :/ fast det kan ju faktiskt vara roligt om jag och tindra bakar den. Så får det nog bli :) <3 kl 15 har jag tvättstugan. Sen är älsklingen hemma en stund innan han ska iväg och bowla med jobbet, han har gått med i deras bowling lag hehe. Han får väl köpa ett klot sen och köra: honey im hoooome! Haha vi har ju två små bam bam iaf :p nä nu svamlar jag! Lite trött, inte fått i mig nå kaffe än! Får slå på det innan jag kliver in i duschen.

Fortsatte fylla i armen med rosor igår. La även till ett äppelskrutt då tindra kallas skrutt <3 sedan la vi dit en bild tindra har ritat på våran familj :) så nu har jag lillhjärtats konst förevigat <3 sen ska meyas handavtryck dit och fler rosor! Sen jäklar är jag helt klar med den armen! Tills vi får nån till liten knodd förstås :p har plats på gäddhänget :p sparar på insidan armen tills vi får fler barn. På så sätt har jag alla barnen på samma arm <3

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards