ourfamily

Alla inlägg den 9 mars 2015

Av Sandra - 9 mars 2015 20:42

Idag har vi typ inte gjort nånting! Riktigt skönt :p nä men dammsugit lite och plockat i disk. Sen har vi busat och kollat på serier när meya sovit. Mamma har varit här och ätit lunch och pimplat kaffe :) sen har vi suttit ute i värmen på balkongen och målat :) käkat middag och busat igen :p nu är älsklingen och tränar, jag lägger meya och tindra kikar på barnprogram så länge. Ska snart läsa för henne samt blanda en gainer till Christian. Imorgon ska jag till revisorn en sväng så mamma ska vara barnvakt en liten stund :) sen får vi se vad resten av morgondagen har att erbjuda :)

Go middag :)

Tindra fastnade i docksängen hehe tog kort innan jag hjälpte henne ur mohaha ;) hon gömde sig såklart när kameran åkte fram :p

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards