ourfamily

Alla inlägg den 12 mars 2015

Av Sandra - 12 mars 2015 14:56

Idag tog vi oss en promenad upp på skolan för att hämta storasyster <3 riktigt skönt ute och meya tyckte det var roligt att titta på alla stora barnen som sprang omkring på skolgården :) fick sätta henne i vagnen efter en stund för då åkte massa fotbollar fram och små killar som sparkar boll kan man inte lita på haha dom är ju skvatt galen :p men det var riktigt skönt ute! Hoppas att detta väder fortsätter nu. Ska bli mysigt att kunna sitta i sandlådan och plocka fram en filt och njuta i solen :)
Idag blir det jobb för min del. Jag har även bokat upp hela lördag så man kan ha söndagen fri för kalas :p tog på mig en liten text på söndag kväll bara.

Av Sandra - 12 mars 2015 10:15

Tindra är på skolan och meya ska precis sova en stund. Då ska jag passa på att göra mig iordning. Efter lunch ska vi ta en liten promenad i solen :) köpte ett par allväders byxor till meya så hon kan trippa omkring som hon vill ute. Ska gå upp på skolan och hämta Tindras skidor också för dom behöver hon ha med sig till fjällen i helgen. Hon ska åka med mormor och morfar + kusinerna. Därför väntar vi med att fira mig och meya till på söndag när tindra kommer hem igen! <3 jag ska förbereda tårtan på lördag efter jobbet så ska tindra och jag dekorera den på söndag :) vi ska försöka oss på att göra en regnbågs tårta som vi ska forma som en etta haha får se hur detta går ;) jag brukar vilja mycket men blir aldrig sådär häftigt som jag hade tänkt mig :p

Älsklingen var ganska trött igår tror jag ;) tänk om jag kunde vara sådär snygg när jag sover haha nä själv ligger man med munnen på vid gavel och ser ut som en skadeskjuten åsna! :p

Igår provade vi partyhattarna :p köpte till ungarna :)

Titta vilken fin skål jag fick av tindra <3 den har hon gjort på miniorerna :) mamma go skrutt. Ja just ja! Glömde lägga ut bild på mitt äppelskrutt som jag la till under Tindras födelsedatum :) hon har ju alltid kallats skrutt :p meya har bubblor runt sitt namn då hon kallas bubblan <3

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards