ourfamily

Alla inlägg den 10 mars 2015

Av Sandra - 10 mars 2015 15:14

Idag var mamma barnvakt till meya medans jag var hos revisorn och gick igenom ett bokföringsprogram jag ska använda :) gick bra, jag fattade det mesta :p fick lite kom ihåg lappar. Får se om vi behöver gå igenom allt nån fler gång hehe inte det enklaste! Men det hade iaf gått super bra här hemma! Inge gnäll efter mig alls och mamma kunde lägga henne för att vila utan problem :) kul att veta att det funkar :) eftersom det gick så bra nu så ska mamma och pappa få prova att vara här nån eftermiddag + kväll så dom får lägga henne för natten. Kan vara bra att se så det funkar. Meya har ju varit väldigt mammig men jag tror det börjar släppa lite. Är nyttigt för både henne och mig att nån annan också kan lägga henne.
Så när vi testar så får jag och Christian vara ute och åka el nått så vi är i närheten om det inte skulle gå.
Nu spelar tindra xbox, meya sover och jag ska ta en kopp kaffe.
Imorgon ska jag och mamma nog ta oss en promenad om det är fint väder. Annars får vi hitta på nått annat skojj :) måste handla innan helgen också. Ballonger och grejjer! Herregud meya blir 1 år på fredag!! Och jag blir 26 men det behöver vi inte tala högt om ;) jag har bestämt mig för att sluta åldras runt 27 iaf :p

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards