ourfamily

Alla inlägg den 8 mars 2015

Av Sandra - 8 mars 2015 20:19

Idag är det 2 år sedan jag och älsklingen vart tillsammans <3 igår firade vi med hela familjen. Bowling, lunch, himlabadet och middag på dragon house. Idag har jobbat hela dagen. Hade lite tur att mamma och pappa kikade förbi studion för lite kaffe :) dom hjälpte mig genom att åka och fixa en choklad ask till hjärtat. Dom åkte hem till oss och gav honom den och ett litet kort från mig :) man gör vad man kan trots att man sitter fast på jobbet utan bil :p Christian hade köpt rosor till mig som han hade med sig när han o meya kom och hämta mig <3 nu håller jag på att lägga våran lilla vilding och imorgon kommer våran stora vilding hem igen <3 Snart blir det ett bad,fruktsallad och film med min underbara man <3 är så lycklig som har dig hjärtat! <3 <3

Fick ett fint bonsai träd av mina föräldrar igår vid middagen <3

Lite jobb

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards