ourfamily

Alla inlägg under februari 2015

Av Sandra - 6 februari 2015 19:16

Idag fick jag ock meya det lite tråkigt här hemma, det var ju rent och snyggt så vi behövde ju inte städa så vi åkte på birsta istället :) kollade på present till älsklingen som fyller år den 14. Han har fått av mig redan så köpte bara en liten alla hjärtans dag present och en födelsedags present från små tjejerna. Sen köpte vi en alla hjärtans till stora skruttan också <3 hoppas hon blir nöjd :) var inne hos Paulina på sweet poison och tjattrade lite <3 sen hem och lagade mat innan Christian sluta. Nu har vi mest försökt att hålla en övertrött meya nöjd! Hon sov bara en halv timme idag och sen ville hon inte vila nå mer så nu är hon helt slut! La henne tidigare än vanligt så hoppas att hon sover hela natten nu då och inte ser detta som en tupplur. Brukar bli så om vi lägger henne tidigare än 20.30 Då vaknar hon efter 1-2 timmar och är tvär pigg! Imorgon vankas det jobb kl 9.30 ska jag vara i studion. Hoppas inte Christian blir utringd på jobb inatt nu då. Vi fick barnvakt imorgon iaf om han skulle bli tvungen att åka och jobba. Jag kan ju inte precis avbryta mitt i en tatuering.
Nu ska hjärtat få smörja in min nacke med liniment stift så får jag hoppas på att det blir bättre innan imorgon. Annars får jag bara bita ihop :p

Av Sandra - 5 februari 2015 13:16

Igår var det jobb och sedan fick jag ett ryck och städade lite i studion innan jag åkte hem. Så var kvar i 1.5 timme och röjde :) ska ta dit en annan dammsugare. Den tommie har tyckte jag var lite stor och otymplig :p han har en sån industri dammsugare. Jag vill ha min Electrolux ;) han kommer snart bli varse om vilket litet neatfreak jag är :p Idag går älsklingen på sin beredskap så denna vecka blir det inge jobb för mig. Så idag har jag städat som fasen. Fram med vårat as till soffa och röjde där bakom också. Hittade ju lite leksaker som ungarna lyckats skicka under haha. Nu lägger jag meya och snart kommer mamma och dricker kaffe. Sen ska det lagas mat och hängas tvätt! Tror jag har lite överskotts energi idag! Det gillar vi :D det börjar hända grejjer då.

Fågelbo hoho

I studion i väntan på att golvet skulle torka :)

Av Sandra - 3 februari 2015 11:46

Jisses vad det snöar! Tycker det kommer lite sent jag. Hade gärna fått kommit innan december. Igår kväll kom Kajsa och Emil förbi och drack kaffe. Jag vart tvungen att blåsa iväg på apoteket precis när dom kom för jag insåg att jag inte hade några p-piller kvar alls! Haha tur man såg det medans affärerna var öppen! Min app på telefonen brukar säga till när det börjar ta slut men inte denna gången.
Nu håller jag på att lägga meya för en tupplur så ska jag hoppa in i duschen sen. Ikväll blir det jobb. Ser verkligen fram emot kvällens motiv. Jag gillar att göra cover ups :) hade hoppats på att få hem några färger osv som jag beställt idag men det verkar inte som så. Lär ju få dem imorgon eller torsdag.

Denna ska jag fixa, ser ju inte bra ut nu så förstår att hon inte är nöjd!

Av Sandra - 2 februari 2015 22:03

Hi hi lite bilder på mig och Paulina när vi var små :) blondin på hög nivå var man men det talar vi tyst om ;)

Av Sandra - 2 februari 2015 14:16

Av Sandra - 2 februari 2015 14:15

Känns fasen som om jag hade åtta armar :p igår var min första dag i studion!!! Fasen vad kul det var :D jag fick en avbokning precis i samma veva som jag skulle åka ut men det löste sig fort :p fick två andra gaddningar att göra istället :) imorgon ska jag göra en cover up/ förbättring av en pinuppa :) och när jag kom hem igår så blir jag överraskad med en ny dator!! Jag har tidernas underbaraste man <3 vi åt iaf middag allihopa och tjejerna åkte ner istället badet. Tindra var riktigt ledsen både igår och idag då hon vill vara kvar hemma och fler dagar här hemma så nu har vi pratat och löst det så hon får vara här mer <3 det är jätte jobbigt att hon blir så ledsen och så ska det inte behöva vara. Hon är stor nog att få bestämma det lite själv! Då jag kommer få jobba kvällar och helger så kan hon få följa med mig till studion ibland så jag inte blir borta hela tiden. Sen tycker hon att det är roligt att sitta där och kika i tatuerings tidningar :) Christian hade städat upp här hemma igår också när jag kom hem! Så skönt. Nu har jag dammsugit och dammtorkat lite. Meya har sprungit och jagat mig när jag städat :p på torsdag går älsklingen på beredskap så då kan jag inte ta några bokningar förens nästa torsdag och då är fredagen fylld samt söndagen. På lördagen ska vi på familje bowling med kubal och hjärtat fyller ju år! Så vi ska fira honom också.

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards