ourfamily

Alla inlägg den 11 februari 2015

Aj!

Av Sandra - 11 februari 2015 20:46

Fy vilken hemsk magkatarr jag har haft idag. Jag stressar på tok för mycket! Sen blir det ju inte bättre av att man alltid slänger i sig maten för äta har jag ju aldrig riktigt tid med :p och massa kaffe på det. Tindra har haft Amelia här hemma idag så dom har lekt. Efter städning, tvättning och annat tjaffs så fick jag ge upp en stund och krypa ihop som en daggmask i soffan med värme kudden. Jag hade inge annat val än att dra in spjälsängen inge vardagsrummet, proppa den med leksaker och slå på barnprogram så jag fick ta igen mig lite. Smärtan var olidlig! Meya var så nöjd så haha. Hon vart till och med sömnig där hon satt så fick gå ingen och lägga henne i sovrummet efter en stund. Imorgon ska jag tatuera älsklingen så ska testa nya maskinen på honom ;) tror det är grym!! Det borde den vara för dom där pengarna :) sen är den ju chock rosa mohaha.

Slagen hjälte

Skit rolig bok jag hittade på biblioteket :)

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards