ourfamily

Alla inlägg den 9 februari 2015

Av Sandra - 9 februari 2015 15:16

Nu är älskade skrutt hemma igen! <3 Mormor kom hit och va med meya en stund medans jag gick upp på skolan och hämtade tindra. Meya har ju feber och sen är det som en isbana ute så onödigt att dra ut henne om man ändå kunde få lite assistans :p vet inte om det faktiskt är fler tänder på väg eftersom att hon bara har feber. Verkar ju inte förkyld. Sen dreglar hon massor och är väldigt mammig! Men febern var som bortblåst när storasyster klev innanför dörren! Fy så lycklig man kan bli haha så det vart bus för hela slanten ;) Våra små vildingar <3 nu sitter tindra och pysslar med alla hjärtans dag kort inne i köket medans jag fixar maten. Var tvungen att springa emellan och lägga meya nu bara för hon är helt slut lilltjejen.

Ja dom hittar då på ;)

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards