ourfamily

Alla inlägg den 19 februari 2015

Av Sandra - 19 februari 2015 10:21

Nu var det dags för skola igen efter två dagar ledigt. Så medans tindra är på skolan har jag försökt städa lite. Hade ju gått fortare om inte meya hade trippat omkring med ett äpple och spottat ut alla bitarna på golvet haha :p men nu ska jag bara dammtorka i köket sen är jag klar :)
Meyas babblande har börjat bli ganska underhållande! Det är massa: mamma, mami sen pekar hon ständigt på saker och säger ehh Bee, bebe, biii! Sen så kan hon ju också pappa såklart och hej!
Igår när tindra busade med meya så lyckades hon slå hakan i spjälsängen och bita sig i underläppen. Den blev lite fläskig men det gick över fort <3 jag berättade då att meya också har haft fläskläpp när hon ramlade och bet sig i överläppen. Dom är lite galen dom där två när dom väl drar igång haha. Nu har meya somnat så jag ska försöka ta det lugnt en stund då jag håller på att hosta lungorna ur mig. Jag och älsklingen har hostat ikapp inatt! Nu är han dunder förkyld också, så kan det gå ;) mohahaaha har pussat på honom i ren jävelskap ;)

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards