ourfamily

Alla inlägg den 7 februari 2015

Av Sandra - 7 februari 2015 22:10

Idag vart det jobb samtidigt för mig och Christian så farmor och farfar var här hemma med meya en stund. Jag hade en sittning som skulle ta ca 30 min men tog betydligt längre tid då min maskin fick den briljanta idén att inte samarbeta alls med mig idag! Det var en enorm test av mitt tålamod kan jag säga! Så tommie är snäll och skruvar lite med den innan jag har massa bokningar nästa helg. Beställde en ny dyrgrip till maskin idag! Kan vara jäkligt behändigt att ha två om en skulle börja krångla. Men jag fick lilla nasse klar iaf :) samt tre små hjärtan på magen och ett tappert försök till att rädda en stackars nalle puh som såg hemsk ut <3 han vart lite bättre nu iaf :) imorgon ska vi åka och hälsa på Paulina så länge älsklingen slipper åka och jobba :)

Fick göra så gott jag kunde med stackars puh björn <3

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards