ourfamily

Direktlänk till inlägg 28 februari 2014

Mami

Av Sandra - 28 februari 2014 23:06

Denna vecka har bestått av utvecklingssamtal på skolan som gick jätte bra :) sedan har jag varit till läkaren med skrutt för att få en riktig utredning på hennes magproblem. Vi får se om hon är överkänslig mot något eller om det beror på annat. Hos barnmorskan gick allt också bra och nu väntar vi bara på att meya ska komma ut <3 även barnmorskan var med och gissa datum och hon trodde också på den 3 mars hehe om det är fallet är det bäst jag packar klart väskan ;)
Älsklingen slutade tidigare idag också så det var riktigt mysigt förutom det faktum att jag blev halvt ihjälskrämd när vi kom hem från vårdcentralen och han ropade haallå när jag låste upp ytterdörren :p vi åkte en sväng på birsta och sedan hem till mamma för att äta middag. Tindra har precis lagt sig, vart lite sent för henne då hon verkligen ville se lite film och mysa med oss i soffan <3 Hon är extremt mammig nu och vill bara mysa :) tror att hon kan känna lite oro och att det blir lite omställning att få en lillasyster. Jag tror dock inte att hon själv är medveten om det då hon säger att hon bara längtar och inte är orolig för något. Men som sagt, har man haft mamma helt för sig själv i 6 år så är det såklart en omställning :) men att hon får all tid och uppmärksamhet i världen från både mig och christian kommer det aldrig råda nån tvivel på <3
Imorgon så kliver vi upp i tid så vi hinner äta nån go frukost och göra oss iordning i lugn och ro för sedan lutar det åt ett bio besök :)
Nä nu ska väl även jag försöka se på rambo som älsklingen vill titta på så blir det sängen sen :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 6 april 2017 07:55

http://nouw.com/mrsinkytattoo Nu byter jag blogg

Av Sandra - 4 april 2017 20:06

Idag gjorde vi oss klara och åkte hem till Malin för kaffe och strunt prat. Meya lekte med jenna en stund och sedan åkte vi och hämtade Simon på skolan, han hade med sig en kompis hem idag så dom har snickrat lite ute samt glott på roliga videoklipp....

Av Sandra - 3 april 2017 22:58

Idag hämtade jag Simon tidigt då jag var till veterinären med eris för en besiktning. Väl hemma så vart det massa bus och mys för ungarna. Meeen det dröjde inte länge innan Simon inte hade något att göra. Fy bubblan vad uttråkad man kan bli i den åld...

Av Sandra - 2 april 2017 09:00

Skrev ett långt inlägg igår som försvann! Men summan av kardemumman var att vi hade en jätte mysig dag igår. I fredags åkte vi till Umeå och igår fick jag en lång sovmorgon :) när jag vaknade så städade jag lite och sedan kom mormor och morfar hem me...

Av Sandra - 29 mars 2017 21:22


Idag kom Marie på besök. Hon kom med blommor till mig och present till meya som fyllt år och till junior :) vi drack en massa kaffe och surrade om allt mellan himmel och helvete haha. Efter det vart det en tripp till Mekonomen för att släcka tvåorna....

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards