ourfamily

Alla inlägg den 3 februari 2014

Av Sandra - 3 februari 2014 14:54

Det började med att tindra åkte på hög feber och hosta, radan dagen efter var det min tur! :p jag är tydligen inte lika härdad som min dotter för hon var bra igen efter ett dygn men inte jag. Tre dagar senare så är man fortfarande hängig. Hoppas det blir bättre snart :) vi skulle gå på bio igår (söndag) men eftersom jag hade feber blev det myskväll med film i soffan istället. Städa skulle vi behöva göra också men orken infinner sig inte riktigt. Älsklingen jobbar och jag är mer el mindre som en tant på 90 år :p

På onsdag ska tindra till sin pappa och då ska vi göra ett till försök att gå på birsta en liten stund. Måste handla lite så vi kan packa klart väskan osv till förlossningen. Förra turen till birsta slutade med att min kropp gav upp efter ca 30 min. Och jag vägrar sätta mig i en rullstol!
Jag hade foglossning när jag väntade tindra också men måste säga att denna gången är 100 gånger värre. Men våran lilla ängel kommer snart och då är foglossningen ett minne blott <3
nu ska jag försöka få i mig nån fika!

Av Sandra - 3 februari 2014 14:37

Tänkte att det kan vara en bra ide att börja skriva av mig lite igen så gjorde en ny blogg :) man har ju inte jätte mycket att göra om dagarna innan resten av familjen kommer hem så det kan vara ett bra tidsfördriv som också är roligt att kika tillbaka på :).
Som första inlägg kan jag ju börja med att berätta lite om vad man kommer att få läsa om här. Kommer skriva mycket om familjen som består av min underbara fästman (christian) som också är världens bästa bonus pappa till Tindra som snart fyller 7 år. Hon är även känd som skrutt :p vårat lilla busfrö <3 Och i mars så blir hon storasyster! Som vi alla längtar! På ultraljudet såg det ut att vara en liten tjej i magen, våran lilla Meya <3. Och nu höll jag på att glömma mig själv :p Sandra heter jag och ja jag är nu höggravid med ALLT som hör därtill hehe jag har foglossning och är sjukskriven, därför man har lite tid över för att skriva lite :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards