ourfamily

Alla inlägg den 8 februari 2014

Av Sandra - 8 februari 2014 13:23

Igår kväll var jag och älsklingen ut och åkte en stund. Det är skönt att komma ut lite trots att det bara blir en tur i bilen :) Idag fick jag sovmorgon hehe en ganska lång sådan också. Och när jag vaknade så hörde väl christian hur jag låg och pep när jag försökte komma upp ( höfterna låser sig) så när han kom in så fick han ett bedrövligt: jag är hungrig haha ;) så jag fick lite frukost och nu slappar vi bara <3 vid fyra tiden ska vi på 40 års kalas en stund, trodde det var tidigare så kände mig lite stressad när jag slog upp ögonen så sent :)

Till veckan ska vi till barnmorskan igen. Se om tindra tycker det är lika häftigt med hjärtljuden denna gång också :) sedan ska vi på sjukhuset där dom hade lite förlossnings info m.m Det kan vara roligt att gå på då man inte blev erbjuden det när jag väntade tindra. Fanns bara ett datum vi hinner med innan lilltjejen är beräknad.
Det mesta är inhandlat till bb väskan också, är väl lite små prylar kvar. Vi får som sagt handla i omgångar när jag inte kan promenera omkring så länge.
Hmm vi ska göra nånting imorgon också men min gravid hjärna har glömt :p sååå om jag bestämt något med nån, var så snäll att påminna mig :D nää det kanske är dags att börja göra sig iordning :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards