ourfamily

Alla inlägg den 23 februari 2014

Av Sandra - 23 februari 2014 17:37

Har varit totalt utmattad idag tror jag :/ men jag har fått vilat och älsklingen har grejjat lite här hemma och spelat medans jag snarkat :p vi har iaf varit iväg en sväng och köpt en tvättkorg (är så less på ikea kassarna) samt kollat lite på tapeter till sovrummet :) ska bli lite ljusare därinne när ändå christians föräldrar ska stå för nytt golv därinne som födelsedags present :) får se om vi hinner med att fixa innan pandan kommer eller om det får bli efter.
Tindra stackars lilla skruttan hade åkt på magsjuka hos pappa sin så hon blir kvar nån dag till :( kan ju vara onödigt att jag åker på magsjuka nu kanske. Har nyligen blivit frisk från förra episoden jag och skruttan hade med hög feber och en redig förkylning. Känns jobbigt att inte ha henne hemma och kunna pyssla om bara :( men det tror jag dom fixar bra där hemma också!
Snart ska jag nog trycka i mig jordgubbarna som jag tjatat om att christian skulle köpa hihi <3 Är små hungrig hela tiden. Ja han får ju lite övning iaf innan meya kommer för jag är ganska mycket som en bebis nu haha. Jag gnäller för jag har ont och behöver hjälp med mycket, är hungrig stup i kvarten och sover majoriteten av tiden ;)
Många har nu gissat när det blir dags iaf så just nu ser det ut såhär om jag inte missminne mig! Hon är ju beräknad att komma 13 mars.

Faster stina: 3 mars
moster helena och farmor? : 6 mars
Mormor: 7 mars
Jag och christian: 9 mars
paulina: 10 mars
Tommie: 11 mars

hehe blir kul att se vem som är närmast ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards