ourfamily

Alla inlägg den 11 februari 2014

Av Sandra - 11 februari 2014 20:57

Nu är det inte långt kvar tills lilltjejen kommer och jag tror vi håller på att längta ihjäl oss allihopa. Barnmorskan frågade även idag om jag/vi var nervös eller rädd inför förlossningen och näää långt ifrån. Jag är faktist inte det minsta ängslig! Ont gör det ju det vet jag ju redan så finns ingenting att jaga upp sig för. Och som läget är nu så får dessa 30 dagar gärna flyga förbi :) foglossningen börjar bli ohållbar och jag vill verkligen inte behöva sätta mig i en rullstol. Utöver det så var alla prover och blodtryck m.m jätte bra och våran lilla panda ligger fortfarande med huvudet neråt och hjärtljuden var lika underbara som vanligt <3 tur någon har det mysigt ;)
Tindra har varit hos bonus farmor några timmar idag. Det var inte lika intressant att följa med till barnmorskan denna gången, nu har hon ju redan hört hjärtljuden så det var gamla nyheter hehe. Imorgon händer väl inte så mycket mer än förlossnings infon på sjukhuset. Sedan måste vi nog handla alla ingredienser till christians tårta. Han fyller ju år på fredag så tänkte väl bjuda på lite mat och tårta på lördag :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards