ourfamily

Alla inlägg den 24 februari 2014

Av Sandra - 24 februari 2014 21:44

Känns som veckorna rullar på ganska bra nu samtidigt som tiden går såå långsamt hehe svårt att förklara :p Nu mådde våran stora prinsessa bättre iaf så imorgon kommer hon hem igen :) så blir skola som vanligt sen ska vi se om det är fint uppe på skridskoplan så jag får se henne åka nån gång! Till helgen ska vi på bio iaf, blir tingeling som jag för övrigt älskar haha tror nästan jag längtar mest ;)
Idag har jag mest kikat på serier tills älsklingen kom hem. Sedan åkte vi och hämtade meyas bilbarnstol och jag hälsade på mamma och pappa en stund medan christian åkte för att träna :) Nu har vi placerat oss i soffan och jag försöker tänka på annat än dessa sammandragningar! Går väl över snart skulle jag gissa på :p

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards