ourfamily

Alla inlägg den 30 april 2015

Av Sandra - 30 april 2015 11:12

Idag är det valborg och 2 år sedan vi förlovade oss <3 Vi har hunnit med så mycket på den här tiden och jag är lyckligare än jag någonsin varit! :D vi har skapat världens underbaraste familj tillsammans. Det känns som att det alltid har varit Christian och jag och jag är så glad att få vakna upp varje morgon vid hans sida <3 Min fruktansvärt snygga, sexiga, genom goa och romantiska man! Jag älskar dig mestast I hela universum <3

Idag har jag städat lite och ska göra någon god middag så vi kan mysa hela familjen <3 Just nu vill jag bara att tindra och christian ska komma hem från skolan och jobbet!
Häromdagen möblerade jag om i Tindras rum och städade så nu är det riktigt fint därinne! Hon ska få ett litet skrivbord och en bärbar dator dit in också. Morfar hade en dator till henne så vi ska köpa ett mindre skrivbord bara :) Nä.fy bubblan vad trött jag blev, vila eller dricka kaffe? Hmm

Våran lilla vilding var snabb som tusan in i skafferiet och hällde ut välling på golvet :p

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards