ourfamily

Alla inlägg den 25 april 2015

Av Sandra - 25 april 2015 21:26

Idag har jag jobbat hela dagen. Efter jobbet så var det dags för disco bowling med mina älsklingar och min + syster med familj <3
Mormor och morfar följde med för att passa lilla vildingen meya, medans vi bowlade :) då fick vi lite egentid med tindra också <3
Christian vann ju såklart som vanligt men nu jäklar var tommie hack i häl :p tindra vann på sin bana mot paulina och Amelia så hon var nog ganska stolt ;) Väl hemma så har vi myst och jag har läst nya boken som jag köpt till tindra. Percy Jackson :) hon gillar ju lite äventyr och spänning så den blir nog toppen. Jag köpte en liten present till alla mina älsklingar idag. Meya fick en liten trasdocka, tindra fick en ny bok som jag ska läsa för henne, Christian fick ett nytt dataspel då han inte spelat något alls på väldigt länge och jag vet att han tycker det är roligt så han ska få spela lite så kan jag läsa en bok några kvällar :) Eris fick ett litet klösträd och leksaker :p
Christian kunde lägga meya nu när jag läste för tindra! Gud så skönt! Nu kan vi slappa i soffan båda två utan att jag ska vara helt slut efter att ha lagt båda <3 Imorgon blir det jobb igen och hela veckan för den delen. Sen åker vi till fjällen och kopplar av lite! Min rygg är trött nu så ska lägga mig raklång i soffan :p

Början på en sleeve jag håller på med :) så sjukt spänd på slut resultatet :D

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards