ourfamily

Alla inlägg den 6 april 2015

Av Sandra - 6 april 2015 21:08

Denna helgen har tindra varit hos sin pappa så vi har inte firat någon påsk alls. Tjejerna har fått påskägg men sen har vi inte gjort något annat påskigt :p
vi har käkat jäkligt go mat! Vart black and white ena kvällen <3 fy fasen vad älsklingen får till köttet bra! Jag höll på att äta ihjäl mig på oxfilén <3 han gjorde bad till mig, jag har fått blommor, choklad doppade jordgubbar och massage <3 sen har vi myst, sett film och åkt på små roadtrips. Jag har jobbat också :) idag var en riktig slappar dag. Jag tänkte vila en stund på förmiddagen men det gick ju inte vidare ;) karln attackerade mig där jag låg så fridfullt haha sen vart jag kittlad och hoppad på ända tills jag gick med på en promenad istället för att sova :p aja så ett bad med meya och lite lunch så tog vi oss en rejäl promenad sen! Vi gick runt bosvedjans, mot birsta, tillbaka och sedan till Haga. Gick förbi morfars och morbrors grav också <3
När vi kom hem tänkte Christian lägga sig och slappa på sängen men det kunde han ju fet glömma!! Jag hämtade frysta grönsaker och gick till en stormande attack där han låg utfläkt på sängen i bara kallingarna mohahahaha. Sen gick jag fint och la tillbaka grönsakerna i frysen. Lallade på lite, fyllde en vattenpistol och förklarade krig ;) han vart ganska blöt ;) sen tog jag meya till skydd så han inte skulle kunna hämnas tihi :p en helt vanlig dag hos familjen pettersson :p

Två av helgens jobb

Mitt hjärta! Älskar dig så sjukt mycket <3 du får mig att känna mig som en prinsessa varje dag <3

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards