ourfamily

Alla inlägg den 17 april 2015

Av Sandra - 17 april 2015 07:27

Igår var mormor här hemma med tjejerna medans jag och älsklingen blåste ner till sthlm. Vi köpte en Pontiac och världens vackraste lilla fladderflax <3 Christian döpte bilen till Bonnie, jag hann inte ens med att välja namn där ;) men jag gillar Bonnie :D så det är godkänt! Sen köpte vi lilla eris <3 henne hämtade vi i Arboga. Vart en lång resa hem så var inte hemma förrn 22.30 Mamma fick meya i säng utan problem på kvällen så det var ju riktigt skönt! Underbart att veta att hon kan lägga henne om vi behöver barnvakt någon gång :)
Tindra vart störtförälskad i eris <3 Meya tyckte hon var frän :p lite skräckblandad förtjusning sådär haha hon skrattar och vill peta på eris men om hon kommer för nära för fort så blir man lite skraj :p var riktigt mysigt för båda två när meya åt välling iaf :) då satt båda ihopkrupen i mitt knä och meya låg och kliade eris som kurrade som en tok :)

Nafsar husse i öronen tyckte vi var roligt :p

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards