ourfamily

Alla inlägg den 10 april 2015

Av Sandra - 10 april 2015 20:39

Ja ikväll var man ensam hemma :p eller ja meya och jag! Tindra bestämde sig för att lämna mig och sova hos mormor för att jag ska jobba hela dagen imorgon och jag börjar tidigt så förstår att det kan vara roligare hos mormor :) Christian är på en helkväll med jobbet så jag och meya har haft Timmy lamm maraton och käkat chips haha. Nu ska lilltjejen sova och jag ska glo lite på tv innan även jag hoppar i snarken. Efter jobbet imorgon så ska vi hem till mamma och pappa för att grilla :) första grillningen i år!

Jag försökte färga håret lila förut. Då jag har en extrem dille på lila! Alltså det skulle vara lite lila nyans i mitt svarta. Inte chock färgat :p meeeen det gick inge vidare. Vart mer körsbärs rött typish. Aja jag ska lägga i lila igen när jag får utväxt och se om det blir bättre om jag har i färgen lite längre :)

Blekte lite innan så det skulle göra nån skillnad

Chips monstret :)<3

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards