ourfamily

Direktlänk till inlägg 27 juni 2015

Fjällen

Av Sandra - 27 juni 2015 21:46

I helgen är det fjällen med familjen <3 så underbart att få komma bort en stund och bara känna lugnet ;) eller lugnt blir det väl aldrig när man har ett litet vilddjur vid namn meya haha :p vi kom till stugan igår och då handlade vi lite innan vi åkte iväg och fiskade. Var lite blåsigt och ruggigt igår men finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder :p är det inte så?

Fick ingen fisk i tjärn här i klövsjö så vi gav tillslut upp :)

Vi grillade lite korv och tindra smaskade på godis och körsbär :) vi gjorde en mashkorv också :p

Meya myste mest i vagnen igår vid tjärn, det var sov dags för henne <3 väl i stugan igen så var det full rulle igen.

Vi såg en stor älg igår också! Tindra vart eld och lågor haha. Jag hann inte ta kort på den, gick över vägen och in i skogen :p stannade och tittade på oss lite men när jag väl kom på att ta kort så drog den ju såklart!

Idag tog vi oss en lång promenad i skogen, vart riktigt varmt idag, höll fasen på att flyta bort. Klädde på oss lite väl :p

Såg ett gäng renar idag på väg till vemdalen också och nu var jag snabb med kameran :p sen träffade vi en räv i vemdalen :)

Här är vårat lilla choklad monster efter hon och syrran proppat ansiktena fulla med godis ;)

Stugan

Idag har vi fiskat, fick två mindre fiskar som älsklingen och tindra håller på att halstrar just nu. Medan jag försöker få en strulig meya i säng ;)

Man fick ju passa på att sola lite nu när det var så varmt och skönt ute :)

Christian flugfiskade, men det var kyligt i fjällvattnet ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 6 april 2017 07:55

http://nouw.com/mrsinkytattoo Nu byter jag blogg

Av Sandra - 4 april 2017 20:06

Idag gjorde vi oss klara och åkte hem till Malin för kaffe och strunt prat. Meya lekte med jenna en stund och sedan åkte vi och hämtade Simon på skolan, han hade med sig en kompis hem idag så dom har snickrat lite ute samt glott på roliga videoklipp....

Av Sandra - 3 april 2017 22:58

Idag hämtade jag Simon tidigt då jag var till veterinären med eris för en besiktning. Väl hemma så vart det massa bus och mys för ungarna. Meeen det dröjde inte länge innan Simon inte hade något att göra. Fy bubblan vad uttråkad man kan bli i den åld...

Av Sandra - 2 april 2017 09:00

Skrev ett långt inlägg igår som försvann! Men summan av kardemumman var att vi hade en jätte mysig dag igår. I fredags åkte vi till Umeå och igår fick jag en lång sovmorgon :) när jag vaknade så städade jag lite och sedan kom mormor och morfar hem me...

Av Sandra - 29 mars 2017 21:22


Idag kom Marie på besök. Hon kom med blommor till mig och present till meya som fyllt år och till junior :) vi drack en massa kaffe och surrade om allt mellan himmel och helvete haha. Efter det vart det en tripp till Mekonomen för att släcka tvåorna....

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards