ourfamily

Alla inlägg den 8 juni 2015

Av Sandra - 8 juni 2015 09:13

Jag längtar så sjukt mycket tills tindra har sommarlov. Jag ska bara stå ut till på fredag! Sen är hon ledig och vi har hela dagarna till att hitta på saker i fin vädret :D Nu i helgen så sov amelia här. Dom lekte massa, fick gå på pizzerian och käka, och vi köpte massa gotta. Det var sånt skit väder så vi tänkte bara mysa hemma först men på kvällen vart det uppehåll så vi åkte ner på cruisingen en sväng :) klädde på ungarna för kung och fosterland och körde ner caben :) det tyckte dom var jätte mysigt <3 vi tog med oss massa godis i bilen så dom kunde gotta sig där bak :) Klockan drog iväg fort så vi åkte hem och kikade på film en stund innan det var dags för sängen. På söndagen så jobbade jag. Christian tog med sig ungarna på birsta en sväng och dom fick välja några leksaker. När jag kom hem var det städat överallt. Meya sov middag och älsklingen hade gjort mat <3 jag hade också fått en present från birsta :D en ny parfym! Den luktade jätte gott <3 hihi

Ska försöka hitta på nått skojj nu i veckan. På fredag åker tindra till sin pappa och vi åker till fjällen. Så jäkla drygt att Christian inte kunde få ledigt på skolavslutningen :( en annan hann före att söka ledigt..... aja inte mycket att göra åt.
Nu är det dags för frukost!

Börjat fylla älsklingens koi med färg också :)

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards