ourfamily

Alla inlägg den 17 juni 2015

Av Sandra - 17 juni 2015 21:51

Både idag och igår har jag och meya varit hemma hos mormor och myst lite :) hon är sjuk så vi har hjälpt henne lite. Idag var hon piggare iaf så vi tog en promenad runt sjön och pladdrade om allt och inget :) om några helger så ska meya prova att sova hos mormor och morfar en natt. Det har gått jätte bra för dem att lägga henne här hemma så vi provar om det funkar lika bra där hemma. Den dagen dom ska ha meya så ska jag passa på att ha lite egentid med tindra <3 hitta på nå skojj under dagen när Christian jobbar. Sen kan vi ha mys kväll vi tre och se nån bra film :) bäst att hålla sig på hemma plan så vi kan hämta meya om det skulle behövas men jag tror det kommer gå jätte bra. Så länge man håller på hennes rutiner så brukar det aldrig vara nå problem :) förutom att hon är full i fan då haha ;)

Nä nu ska jag mysa ner mig i soffan med min kärlek <3

Dagens jobb

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards