ourfamily

Alla inlägg den 20 juni 2015

Av Sandra - 20 juni 2015 21:23

Idag har tjejerna varit med mormor och morfar :) Christian fick åka på jobb och jag har också jobbat, eller snarare testat en grej jag aldrig gjort förut :D Gud så nervös jag var ! När jag var klar så fick jag tillbaka små brudarna <3 vi åkte och handlade mat till älsklingen som vi lämnade på hans jobb. Sedan fick tindra bestämma matställe för oss, så det blev Burger King. Så vi käkade och tindra lekte massa i lekrummet där. Efter maten for vi till brorsan och tog en kopp kaffe. Nu är vi hemma allihopa och har ätit jordgubbar <3 Christian och tindra slappar på soffan och jag lägger meya.

Här är en början på mitt försöks projekt. Jag har en stor idol när det kommer till tatueradet och det är Joe capobianco :) han är så sinnessjukt duktig och jag älskar hans motiv :) har försökt mig på ett av hans motiv idag och jag är skit nöjd hittills. Första gången jag använder porträtt färger. Jag har tatuerat snart 1 år och han har tatuerat i över 20 år så går inte ens att jämföra men är stolt över mig själv ändå :D

Hans verk är såklart till höger och mitt till vänster. Jag är som sagt inte klar, som man kan se ;)

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards