ourfamily

Alla inlägg den 30 mars 2016

Av Sandra - 30 mars 2016 12:15

Jag absolut älskar med min man <3

1. Hans humor. Han får mig alltid att skratta :D det spelar ingen roll vilket humör jag är på så kan jag inte hålla mig när han sätter igång.

2. Omhändertagande! Nästan till gränsen för överbeskyddande haha. Han månar om mig och ungarna jämt. Att vi ska må bra och vara trygga. Det älskar jag honom enormt mycket för! Vi kommer alltid i första hand.

3. Romantisk/kärleksfull. Han gör alltid det lilla extra för mig <3 han lagar goa middagar, tänder ljus, köper blommor, massage... ja listan kan göras hur lång som helst på den fronten. Han får mig alltid att känna mig speciell <3

4. Händig. Han fixar allt! Det är så skönt att han kan fixa allt på egen hand :) man behöver inte leja massa folk för att få något gjort.

5. En underbar pappa! Han gör allt för ungarna <3 Jag älskar att se dem tillsammans, det riktigt värmer i mamma hjärtat hihi <3

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards