ourfamily

Alla inlägg den 25 mars 2016

Av Sandra - 25 mars 2016 20:39

Idag var vi ute precis hela förmiddagen :) cane har levt rövare ute i snön, vi har solat på altanen och bara myst i det sköna vädret. Vid 14 tiden kom simon hem. Precis när det var dags att gå in, men då pysslade vi lite istället :) vart lite ägg målning och ungarna geggade med playdou (hur det nu stavas)
Sedan vart det käk och påskäggs jakt. Utöver det så har cane fått sig en dusch då han lyckades bli full i sågspån när christian och han skulle ta en sväng i skogen, knäppgök ;) han tycker det är mysigt att duscha så det är ju bra! Jag klämde in lite träning med honom efter han busat med ungarna också. Sitt, sitter som en smäck och stanna funkar kanon och hit funkar jätte bra inomhus, lite svårare ute med allt spännande ;) sedan lyssnar han väldigt bra på: nej. Måste säga att han lär sig väldigt fort våran go prupp <3 övning ger färdighet som man säger :D

Så fort meya har somnat så ska jag smyga ner till mina go grabbar och mysa i soffan en stund innan det är dags för snorvalp nr 2 att hoppa i snarken. Cane lär väl redan snarka som en ångvält när jag kommer ner. Från 19 tiden på kvällen så har han checkat ut ;)

Mohaha simon ser rätt tagen ut av att jag var snabb som blixten med kameran ;)

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards