ourfamily

Alla inlägg den 27 mars 2016

Av Sandra - 27 mars 2016 21:24

Idag vart det en liten tur till Härnösand. Där vi först tänkte promenera en sväng men det gick total bort då vi klev ur bilen! Fy vad det blåste och iskallt! Nej tack, inte ens cane uppskattade vädret. Han sov mycket hellre inne i go värmen i bilen haha. Så vi köpte lite mat och åt lunch hela familjen i bilen innan vi for hemåt. Påvägen hem så köpte vi en släpvagn som christian ringt på. Väl hemma så lekte ungarna, byggde en stor koja i vardagsrummet och härjade hej vilt. Christian åkte och hämtade pallar. Imorgon ska vi snickra ute på altanen allihopa :)
Just nu ligger jag inne i Simons rum och väntar på att ungarna ska somna. Det är andra natten meya får sova med brorsan. Men imorgon åker hon tillbaka ner i sin egen säng så hon inte vänjer sig att ligga här inne :) Ja jag är slut som artist idag igen men men jag har mina orsaker <3

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards