ourfamily

Alla inlägg den 13 mars 2016

Av Sandra - 13 mars 2016 12:32

I fredags var det kalas för meya (och mig) men det känns mest som man vill fira meya nu :) jag börjar känna mig lite väl gammal för kalas haha. Vi fick iaf massa fina presenter och hon älskade att blåsa ut ljuset på tårtan :)

Tidigt på lördag morgon så åkte vi för att hämta cane! Bilresan hem gick över all förväntan. Inget gnäll och kissade ute som ett proffs! Här hemma har det också gått jätte bra. Han var lite skeptisk på vad eris är för figur först haha ? hon såg lite läskig ut! Men nu har han vågat lukta lite på henne. Hon är hundvan så hon smög bara fram försiktigt och luktade på cane och sedan gick hon vidare.
Första natten gick också bra. Lite gnäll när det var dags att få komma ut och kissa så vi var upp 4 ggr och gick ut. Annars sov han jätte bra. Jag är faktist helt chockad över hur lugn och trygg han är med den nya miljön <3

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards