ourfamily

Alla inlägg den 20 september 2015

Av Sandra - 20 september 2015 21:16

Inatt vart det tre timmars sömn. Nu är jag sjukt trött kan jag säga! Men är så fruktansvärt förväntansfull :D det är bara 5 dagar kvar tills vi får nycklarna till huset! :) håller på att längta ihjäl oss här hemma <3

Just nu så är tindra i Göteborg och hälsar på moster och kusin Hugo som fyller hela 18 år! Vart tar tiden vägen? Han var alldeles nyss en liten plutt ju :) fan vad jag känner mig gammal hahaha. Tindra åkte med mormor och morfar tidigt i fredags morse. Saknar våran go skrutt <3 men hon kommer hem till oss igen på fredag. I samma veva som vi får nycklarna :)

Nu har jag tagit över kontraktet på studion om jag inte nämnt det tidigare. Så mellan jul och nyår så sätter vi igång med renoveringen av den! Behövs ett lyft :p det ska bara skrika Mrs inky tattoo när man kliver in :) mycket guld och svart!

Nä nu ska jag strax krypa ner framför tvn en stund med mitt hjärta. Vi lär väl somna av ren utmattning båda två snart :p

Gud vad jag älskar min man! Blir pirrig i magen så fort jag tittar på han <3 min snygging <3

Denna vecka vart det bio för mig och skruttan <3 vi hade så mysigt. Sen var jag med henne på skouterna. Vi funderar på att dra igång nått liknande själv till våren. Tindra tyckte det var en riktigt bra idé :)

Vart lite grå hårig sist haha men men det får duga ;)

Några gaddningar från veckan som varit. Alla är inte färdiga

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards