ourfamily

Alla inlägg den 7 september 2015

Av Sandra - 7 september 2015 20:28

Iiihhh nu är det bara 18 dagar kvar tills vi får nycklarna till huset! Så det packas som fan här hemma. Man får ta lite åt gången innan och efter jobbet osv :) så det första vi ska göra är att köra igång med renoveringen av vardagsrummet. Sen börjar vi med Tindras rum och därefter meyas.

Utöver det så vet ja inte om jag har nämnt att jag numera är den stolta hyresgästen av studion :) eftersom jag är ett litet kontroll freak så känns det underbart :p så snart ska det påbörjas lite renoveringar där också :) har beställt en ny större skylt bland annat. Tänkte börja med att göra iordning skyltfönstret så det blir snyggt och att man faktiskt hajar till och ser att det är en tatuerings studio där :) sen ska det målas och köpas nya möbler :)

Nä nu ska jag hoppa in i duschen och kasta mig på soffan med min snygging <3

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards