ourfamily

Alla inlägg den 11 september 2015

Av Sandra - 11 september 2015 12:35

Inatt fick meya feber så jag avstod dagens jobb. Hon har lite feber än men är hyfsat pigg ändå. Lite mammig bara (som vanligt typ) Idag kommer underbara skruttan hem <3 och det första hon ska göra är att redovisa om hon har läxor och sedan fortsätta sorteringen på hennes rum :p haha ond mamma ;) Nä men är inte många dagar kvar tills första flyttlasset går nu :) så bättre att sortera allt nu än att behöva stå och göra det i huset. Ja utöver det hat jag lyckats blivit gråhårig! Håller på och bleker ner håret men ville inte ha nån platinablond nyans så min smarta hjärncell sa åt mig att lägga i en askblond färg..... ja helloooo grandma! ;) aja det får vara så länge. Alla tyckte det vart fränt. Ska fortsätta ljusa ner underhåller lite också så får vi se vart det bär.

Längtar tills flytten är över! Man hinner knappt med annat än att jobba, packa och städa nu :/

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards