ourfamily

Alla inlägg den 14 oktober 2016

Av Sandra - 14 oktober 2016 20:20

Ja vart börjar vi...

Igår var det tid hos läkaren som sagt. Hur jag kunde vara så dum att ta en morgon tid, det kan jag inte svara på. Efter att ha snurrat runt en miljon gånger om natten så tog man sig ju sådär lagom smidigt upp. Ont som fasen så fick jag mitt arsle in till stan iaf. Meya sov hos mormor så jag kunde mest koncentrera mig på mig själv och att ta mig från A till B. Efter läkaren vart det lite vila innan cane och zorro skulle få leka av sig. Dom lyckades ju såklart samarbeta just snyggt och fällde mig nästan. Varpå jag sträckte nån viktig del i ljumskarna tror jag! Aj som F*N!!! Man vart om möjligt mer handikappad helt plötsligt!


När hundarna lekt klart så vart det ett litet stopp på xxl för att köpa nya underställ till barnen. Sedan raka vägen till bilbolaget för att lämna in bilen. Mamma och meya hämtade mig och cane där. Jag lämnade dom sedan hos mamma för att hämta Simon på skolan.

Jag och Simon åkte och käkade lite lunch och hämtade en kok platta till morsan då hennes spis total slocknade när strömmen gick. Väl hemma hos mamma igen så ritade ungarna medans jag och min kropp dog lite. Christian slutade sent så vi käkade allihopa hos mamma. Meya vart helt slut så jag la henne där hemma. Resten av våran klan rullade sedan hemåt.

Eftersom meya sov en natt till hos mormor så passade vi på med att ha en liten myskväll med Simon. Vart lite glass, film och fotmassage :) <3

Imorse slängde jag på mig foppatofflorna i vanlig ordning för att rasta cane. Det hade regnat så jag drog världens prakt vurpa i trappen ute! Cane vart jäkligt snopen. Där satt jag/låg i trappen och grinade som ett barn. Ringde Christian och skrämde halvt ihjäl honom då jag först bara hulkade fram att jag ramlat i trappen. Efter han flippade ur i nån sekund så fick jag ju även fram att jag landat baklänges på arslet så allt var okej men jag gjorde mig illa. Fick lite skäll av min kära man över mitt val av skor. Så gott folk nu har jag ONT! Junior mår kanon där inne och lever rövare som vanligt iaf så ingen skada skedd mer än på mig då :(
Jag lyckas då med allt! Och med det så checkar vi ut och säger: tack o godnatt!

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards