ourfamily

Alla inlägg den 20 december 2015

Av Sandra - 20 december 2015 12:44

Nu längtar jag till jul och att få se alla öppna sina julklappar :) äta god mat och mysa framför kalle anka <3 i år är skrutt hos sin pappa men vi hinner med julfrukost och alla paket på morgonen iaf :D sen kommer mina päron hit och min syster <3 ska passa på att ta fina jul kort på hela familjen på morgonen också!

Idag har vi bakat massa pepparkakor med barnen och deras kusiner. Så det var riktigt mysigt <3 Meya åt mest deg och lekte med mjölet och det slutade med att vi mammor fick baka upp resten av degen när ungarna fått nog :p precis som det ska vara med andra ord haha.

Igår hade vi lite egentid med skrutt då meya var med farmor så det blev burgare och ansiktsmålning efter att vi handlat all julmat. Christian har beredskap så vi passade på att handla precis allt igår för man vet ju inte om han kommer vara hemma så mycket alls nu dagarna innan jul. Som tur är så kliver han av sin beredskap på julafton <3

Det går verkligen inte att ta ett seriöst kort på dessa två!! Men på julkortet är det bäst dom sitter stilla och sköter sig haha

Det vart mjöligare än allt mjöligast :p och lilla ebbe tittade på

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards