ourfamily

Alla inlägg den 11 augusti 2014

Av Sandra - 11 augusti 2014 16:00

Idag gjorde vi birsta en sväng. Köpte massa grejjer till tindra inför skolstarten och en harry potter bok som jag ska börja läsa för henne på kvällarna. Hon fick välja en tjockare bok där man kan läsa ett par kapitel varje kväll. Det ända som återstår att köpa nu är en ny ryggsäck och några nya kläder är ju alltid roligt att ha första dagen. Vi mötte paulina på birsta också så vi tog varsin kaffe på charm och tindra fick lunch :) Meya myste bara i vagnen och var hel nöjd <3 Tindra har precis varit ute och lekt en stund och meya har sovit. Nu ska jag strax göra klart middagen innan älsklingen kommer hem <3 efter vi har ätit så tar vi en promenad allihopa. Christian ska tvätta ikväll och jag ska bada tjejerna. Imorgon ska tindra ha en kompis sovande här så vi får ta och hitta pp något skoj på onsdag! Blir en riktig tjejdag :p
På en vecka har jag nu gått ner 5 kilo så det går framåt med en rasande fart!! Blir väldigt trött så det är skönt att ha fullt hus här hemma så jag inte slocknar där jag står haha!

Morgonbygge med skrutt <3

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards