ourfamily

Alla inlägg den 5 augusti 2014

Av Sandra - 5 augusti 2014 16:34

Nu är vi hemma från vår smekmånad och nu är det dags för nya vanor :D vi passade riktigt på att njuta nu i helgen, hotellfrukosten var underbar sedan var vi på en riktigt bra tapasbar! Fy vad gott det var! Men nu är det slut på massa gotta :) vi har nu lagt om kosten helt och börjat träna och promenera. Babykilona som legat och gottat sig på tok för länge ska bort. Nu lagar jag mat till Christian. Jag äter shakes och soppor nu i minst 3 veckor innan jag börjar äta lite mat jag också. Sedan ska vi iväg och köpa stegräknare så man ser att man kommer upp i de 10.000 steg man bör gå varje dag :) Igår tog jag två långpromenader, en på morgonen och en på kvällen med babe och svärisarna :p sedan var vi upp på gymmet en timme. Utöver det så måste jag slänga in att dopet var jätte mysigt och bröllopet alldeles underbart <3 jag är med mannen i mitt liv och fick den bröllopsdagen alla tjejer drömmer om <3 och vi har två fantastiska små skruttar som sätter ett leende på läpparna varje dag :D <3 Vi har en massa bilder som kommer inom kort :) måste bara samla in dom från familjerna :)

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards