ourfamily

Alla inlägg den 17 juni 2014

Av Sandra - 17 juni 2014 09:21

Nu har tindra sommarlov <3 igår lekte hon med några klasskompisar ute och idag har vi startat morgonen med att baka hallongrottor och bjudit hem mormor på fika :) lilla bubblan ligger och sover <3 hon har riktigt funnit sin röst nu! Är så mysigt :D hon brukar ligga och riktigt tok tjuta rakt ut haha så underbart när dom börjar hänga med och jollrar <3 hon har också kommit på att hon kan trycka upp rumpan från skötbordet! Så varje gång man ska sätta på henne en ny blöja så lyckas man dra med sig den när hon lyfter bort rumpan. Jag börjar alltid skratta och säger: meen ligg still med dig :p då bländar hon av världens leende <3

I lördags var vi i furuvik med ungarna. Det var riktigt mysigt om man bortser från blåsten :) jag vart dock riktigt sjuk sen. Vet inte om det beror på att jag brände mig eller om det kanske vart lite väl kallt med kortärmat. Nu är allt klart till bröllopet och smekmånaden iaf :D Jag vill bara att min klänning ska komma så jag får prova den nååån gång <3 Nä nu måste jag hålla koll på hallongrottorna så dom inte blir kolbåtar :p

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards