ourfamily

Alla inlägg den 8 juni 2014

Av Sandra - 8 juni 2014 15:44

Nu har jag inte skrivit på länge igen! Men vad har hänt sedan sist då? Jo jag har börjat övingstatuera på grisskinn. Inte det enklaste måste jag säga, då skinnen jag köpte inte var av jätte bra kvalité. Torrspräckliga och gropiga :( men men man får göra det bästa av det man har :). I helgen har vi grillat med christians familj, gått en sväng på crusingen i stan och myst. Skruttan har fyllt 7 år! Så vi hade fika och så för familjen. Blev inget kalas med kompisarna i år då hon ska till spanien också med mormor och morfar. Så det går pengar till resan. sen köpte vi kläder, cykel och annat småkraffs. Hon ska få gå på himlabadet med någon kompis istället :)
Nu ligger bubblan och sover, skruttan är ute och cyklar och jag o älsklingen slappar på soffan en stund efter massa röjjande här hemma och nere i förrådet! Snart så är vi äntligen klara!
På lördag ska vi åka till furevik med paulina,tommie och ungarna. På söndag blir det kanske en liten mys middag på stan för mig och christian. Nä det får räcka för denna gången :p

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards