ourfamily

Alla inlägg den 14 februari 2016

Av Sandra - 14 februari 2016 21:35

Idag fyller hjärtat 28 år ? så vi har haft kalas här hemma med hela stora familjen :)
Nu längtar vi bara efter den STORA presenten till oss själva :)
Vi var till Tierp och kikade på valpar i helgen och ja vi vart helt sålda redan när vi fick träffa alla vuxna hundarna. Trodde aldrig man kunde bli så förälskad i en hundras sådär efter ett möte :) helt underbara hundar och vi har helt klart hittat en grymt bra uppfödare. Man höll nästan på att bli galen där ett tag av att leta en bra kennel och läsa om alla men vi har hittat rätt ? så nu har vi tingat en liten skatt. Vi kommer att få hämta en hane den 12 mars och vi längtar ihjäl oss haha ja dessa veckor kommer gå sakta! Här är några bilder på mamman, pappan och dom små pluttarna ;)

[Bild]

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards