ourfamily

Alla inlägg den 13 januari 2016

Av Sandra - 13 januari 2016 21:57

Ja nu jäklar har snön börjat komma iaf, lite sent ute kan väl jag tycka men men :p Denna vecka har inte varit speciellt händelserik. Vart en sväng på birsta med farmor och farfar härom dagen och dom köpte nån grej åt ungarna. Meya valde själv :p vart lite söta tofsar med ponnyer på och frost väska samt frost kläder hehe. Simon fick ett par nya jeans, lite baggy och bekväma sådär ;)

Nu på eftermiddagen så var vi hem till Paulina och tommie. Drack lite kaffe och surrade massa strunt <3 Meya och Paulina målade naglarna :) första gången hon gjort det och gud så fascinerande det var haha vad fin man blev :p

På fredag kommer simon hem igen <3 så vi får se vad vi kan hitta på för skojj. På söndag ska iaf meya sova hos mormor så vi ska passa på att ha egentid <3
Nä gott folk, bättre fantasi än så har jag inte just nu så lägger upp några bilder istället; )

Börjat med en halv sleeve :) ska bli kul att lägga massa färg i denna!

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards