ourfamily

Alla inlägg den 10 november 2015

Av Sandra - 10 november 2015 12:59

Jag tror det är det hemska gråa vädret som gör mig så jäkla trött! Måste verkligen kämpa mig vaken under dagarna. Inte sitta still haha.

Farsdag var jätte mysigt <3 först väckte vi älsklingen med frukost på sängen och paket. Ena paketet fick han för några dagar sedan för tindra kunde inte hålla sig haha. En tavla som tjejerna har ritat tillsammans. Efter det så gjorde vi oss iordning allihopa och åkte till morfar med tårta. Fikade där och myste på en stund innan vi åt middag på stan med bonus farmor och farfar samt hela familjen :) var god mat och jätte mysigt.

Idag har vi inte gjort så mycket mer än att städa lite, tvätta och hängt upp massa tavlor i övre hallen. Hela den hallen blir prydd med tjejernas konstverk <3 blir jätte fint med de baby blå väggarna :).

Tror jag ska passa på att vila lite jag också så fort meya somnat.

Stiligare unge existerar inte! <3 <3

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards