ourfamily

Alla inlägg under augusti 2015

Av Sandra - 4 augusti 2015 20:47

Har så fullt upp nu så man hinner aldrig ta sig tid att skriva. Och ingen lust har man haft heller haha men jag tänkte försöka mig på en liten uppdatering dårå :p
Syrran har varit hemma från Göteborg så vi har fiskat, käkat go mat och varit ut. Veckan som var kändes jätte lång och vi har saknat tindra super mycket men nu är hon hemma <3 vi har kikat på hus som vi även bjudit på så hoppas på det bästa. Hänger lite på hur fort vi får sälja lägenheten verkar det som. Då säljarna till huset vill skriva med oss så fort som möjligt så lägenheten måste lixom bort då. Får se hur det går! Håller tummarna gör vi iaf. Meya är ganska gnällig. Det beror nog på alla hemska hörntänder som tränger fram. Mammig utöver det vanliga! Haha
Ja mer än så orkar jag inte skriva nu :p

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards