ourfamily

Alla inlägg den 26 juli 2014

Av Sandra - 26 juli 2014 09:21

Förra inlägget jag skrev försvann spårlöst så jag gör ett nytt försök :)
Idag är det dop för lilla bubblan <3 just nu snarkar hon och pappsen är och hämtar syrran samt tvättar bilen :) När dom kommer hem så får tindra byta om innan vi åker bort till kyrkan. Måste börja duka iordning och göra kaffe innan alla dyker upp :) Jag har haft världens jävligaste magkatarr så försöker varva ner lite och litar på att allt ordnar sig utan att jag stressar och ska ha full kontroll på varje grej som skall göras! Det går som det går helt enkelt och allt blir säkert skit bra utan att jag hetsar :) Gav upp igår och delade ut det som ska göras inför dopet och bröllopet till nära och kära :p så jag hoppas jag får vara hyffsat smärtfri idag :) måste äta frukost nu så jag inte slarvar med maten. Är dock lite rädd för att äta då jag kan få ont igen :(
Nä men det var det för denna gången :) lär ju dyka upp massa dop och bröllops bilder till veckan <3

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards