ourfamily

Direktlänk till inlägg 24 september 2014

tröttmössa!

Av Sandra - 24 september 2014 07:47

Igår var vi och handlade golv osv till vårat och tindras rum. Så i helgen ska vi måla och nästa vecka lägger vi nog golven :) på måndag ska vi på visning och se om huset vi hittade är lika fint i verkligheten som på kort! Vi har varit och kikat vart det ligger och jag vart kär direkt. Nu är det bara insidan kvar att inspektera. I söndags började jag att göra christians tindra tatuering. Vart en del kvar att göra då meya blev väldigt mammig och ville inte alls vara med farmor hehe. Ja förutom det så kryper meya för fullt <3 hon tog sina första kryptag den 18 sep :D duktiga tjejen! Hon är mycket tidigare än vad tindra var men jag tror fasen att det ligger väldigt mycket i att man går inte och bär på andra barnet lika mycket som man gör med första :) då var man lixom extra överbeskyddande :p Sen har meya lite bråttom överallt haha hon försöker resa sig vid vardagsrums bordet också men det slutar aldrig bra. Såna benmuskler har man ju inte än ;) Idag har tindra skoljoggen på skolan så hon tog med sig en springslant :) Snart ska jag vila lite med meya innan man sätter igång och plockar o förbereder så vi kan börja renovera.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 6 april 2017 07:55

http://nouw.com/mrsinkytattoo Nu byter jag blogg

Av Sandra - 4 april 2017 20:06

Idag gjorde vi oss klara och åkte hem till Malin för kaffe och strunt prat. Meya lekte med jenna en stund och sedan åkte vi och hämtade Simon på skolan, han hade med sig en kompis hem idag så dom har snickrat lite ute samt glott på roliga videoklipp....

Av Sandra - 3 april 2017 22:58

Idag hämtade jag Simon tidigt då jag var till veterinären med eris för en besiktning. Väl hemma så vart det massa bus och mys för ungarna. Meeen det dröjde inte länge innan Simon inte hade något att göra. Fy bubblan vad uttråkad man kan bli i den åld...

Av Sandra - 2 april 2017 09:00

Skrev ett långt inlägg igår som försvann! Men summan av kardemumman var att vi hade en jätte mysig dag igår. I fredags åkte vi till Umeå och igår fick jag en lång sovmorgon :) när jag vaknade så städade jag lite och sedan kom mormor och morfar hem me...

Av Sandra - 29 mars 2017 21:22


Idag kom Marie på besök. Hon kom med blommor till mig och present till meya som fyllt år och till junior :) vi drack en massa kaffe och surrade om allt mellan himmel och helvete haha. Efter det vart det en tripp till Mekonomen för att släcka tvåorna....

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards