ourfamily

Direktlänk till inlägg 4 mars 2014

8 dagar kvar

Av Sandra - 4 mars 2014 22:41

Nu är jag sååå redo för att våran lilla panda ska komma ut. Men än så länge trivs hon väldigt bra inne i magen :p Förvärkar har jag varje dag nu och tröttare än allt tröttast är jag för den delen också! Så nu när tindra varit ledig från skolan så har vi tjatat på mormor att hon ska köra omkring med oss och hitta på lite allt möjligt :p mest bara för att vara sysselsatt så man inte däckar som en klubbad säl i soffan ;) Så idag har vi varit ute och åkt lite, käkat lunch och fördrivit tiden :) när vi kom hem så målade vi en stund innan det var dags för middag. Christians föräldrar var hit en sväng på kaffe också. Imorrn åker tindra till pappa sin och vi ska ta med oss päronen ut och käka <3 vi firar 1 år på lördag men vågar inte vänta med resturang besöket då det är omöjligt att veta när det blir dags för förlossning :p hoppas på snaaart iaf för nu vill vi träffa vårat lilla busfrö! Tindra brukar säga åt henne att komma ut NU! Med jämna mellanrum ;) nä nu ska jag återgå till att glo på tvn och hoppas på att sammandragningarna ska bli värre! (Slutar väl med att hon blir sen bara för man är otålig)

 
 
sellwins skönhetsblogg

sellwins skönhetsblogg

5 mars 2014 08:34

bloglovin byte? säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig och säger till :)

http://www.sellwin.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 6 april 2017 07:55

http://nouw.com/mrsinkytattoo Nu byter jag blogg

Av Sandra - 4 april 2017 20:06

Idag gjorde vi oss klara och åkte hem till Malin för kaffe och strunt prat. Meya lekte med jenna en stund och sedan åkte vi och hämtade Simon på skolan, han hade med sig en kompis hem idag så dom har snickrat lite ute samt glott på roliga videoklipp....

Av Sandra - 3 april 2017 22:58

Idag hämtade jag Simon tidigt då jag var till veterinären med eris för en besiktning. Väl hemma så vart det massa bus och mys för ungarna. Meeen det dröjde inte länge innan Simon inte hade något att göra. Fy bubblan vad uttråkad man kan bli i den åld...

Av Sandra - 2 april 2017 09:00

Skrev ett långt inlägg igår som försvann! Men summan av kardemumman var att vi hade en jätte mysig dag igår. I fredags åkte vi till Umeå och igår fick jag en lång sovmorgon :) när jag vaknade så städade jag lite och sedan kom mormor och morfar hem me...

Av Sandra - 29 mars 2017 21:22


Idag kom Marie på besök. Hon kom med blommor till mig och present till meya som fyllt år och till junior :) vi drack en massa kaffe och surrade om allt mellan himmel och helvete haha. Efter det vart det en tripp till Mekonomen för att släcka tvåorna....

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards